Általános szerződési feltételek

 

1. A szolgáltató adatai:

A szolgáltató neve: Veress Sándor
Székhelye: 2009 Pilisszentlászló, Szentendrei utca 36
Adószám: 43335989-1-33
A szálláshely neve: Ház a Pilisben

A szolgáltatás címe: 2009 Pilisszentlászló, Szentendrei utca 36.

NTAK reg. szám: MA23066274

Web oldal: hazapilisben.hu

E-mail: info@hazapilisben.hu

Telefon: +3670-369-84-76

 

2. Általános rendelkezések:

Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) dokumentum tartalmazza a Ház a Pilisben elnevezésű szálláshely – melyet a szolgáltató a 2009 Pilisszentlászló, Szentendrei utca 36. szám alatt üzemeltet – igénybevételének feltételeit. Az ÁSZF továbbá meghatározza a Szolgáltató és a Vendég között létrejövő jogokat és kötelezettségeket a szálláshely és az ahhoz kapcsolódó szolgáltatások igénybevétele során.

A Szolgáltató fenntartja a lehetőségét annak, hogy egyedi megállapodásokat kössön utazási irodákkal, utazásszervezőkkel, utazásközvetítőkkel.

A szolgáltatás lefoglalásával a Vendég elfogadja az ÁSZF-ben rögzített feltételeket, és ezzel a Szolgáltató és a Vendég között szerződés jön létre a szolgáltatások igénybevételére. Mivel a foglalások az interneten keresztül történnek, az ÁSZF hatálya nem korlátozódik Magyarországra.

 

3. A szerződő fél:

A Szolgáltató szolgáltatásait bármely természetes személy, jogi személy vagy jogi személyiséggel nem rendelkező gazdasági társaság megrendelheti és igénybe veheti. Az a természetes személy is szerződő félnek minősül, aki igénybe veszi a szolgáltatást. A továbbiakban a szolgáltatást megrendelő és/vagy használó személyek együttesen Vendégként kerülnek említésre.

Amennyiben a szükséges feltételek teljesülnek, a Szolgáltató és a Vendég között szolgáltatási szerződés jön létre, és ők együttesen szerződő feleknek minősülnek.

A szolgáltatás kizárólag 18 éven felüli személyek számára vehető igénybe. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a Vendég foglalási kérelmét vagy meglévő foglalását visszautasítsa illetve törölje, különösen akkor, ha az adatszolgáltatás hiányos vagy valótlan, illetve ha visszaélés gyanúja merül fel.

A Vendég felelősséget vállal azért, hogy a foglalás során megadott adatai pontosak és valósak. A Szolgáltató nem vállal felelősséget az ebből eredő esetleges károkért, beleértve a hibásan megadott e-mail címből adódó problémákat. Kétség esetén a Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy ellenőrizze a Vendég által megadott adatok hitelességét.

 

4. A foglalás menete és módosítása:

A Vendég az érvényes árakról, elérhető szolgáltatásokról és szabad kapacitásról a hazapilisben.hu weboldalon tájékozódhat.

Amennyiben rendszerhiba következtében a szolgáltatás téves áron kerül lefoglalásra, a Szolgáltató nem köteles azt a hibás áron biztosítani. Ilyen esetben a Szolgáltató 24 órán belül értesíti a Vendéget a törléssel kapcsolatban, illetve a valós áron való lefoglalás lehetőségével kapcsolatban.

A szolgáltatási szerződés akkor jön létre, amikor a Vendég az internetes űrlapon leadott foglalási kérelmét a Szolgáltató írásban visszaigazolja, és a visszaigazolt szolgáltatási díj 100%-ának megfizetése megtörténik. A foglalási űrlap elküldése előtt a Vendég köteles elfogadni az ÁSZF-et, a Házirendet és az Adatkezelési Tájékoztatót, amit a megfelelő jelölőnégyzet bejelölésével igazol.

A bejelentkezésre kizárólag a foglalás teljes díjának kifizetését követőn van lehetőség.

A szálláshely elfoglalásának előfeltétele az elektronikus bejelentkezés a Vendégem nevű applikációban. Az adatok rögzítését és az okmányolvasási folyamatot a Vendég végzi el. Ehhez a Vendégnek le kell töltenie a VENDÉGEM telefonos applikációt. Ennek hiányában a Szolgáltató a Szolgáltatást megtagadja. Az adatszolgáltatási kötelezettség megtagadása esetén a Szolgáltató a 5. pontban rögzített lemondási- vagy módosítási összeg megfizetésére igényt tart.

Ha a vendég a lefoglalt időtartam lejárta előtt úgy dönt, hogy a szolgáltatást a határozott időnél rövidebb időtartamra kívánja igénybe venni, akkor is köteles a szolgáltatás teljes ellenértékét a szolgáltató részére megfizetni, a szolgáltató pedig jogosult a megrendelt szolgáltatás teljes ellenértékének követelésére. A vendég által a határozott időtartam lejárta előtt elhagyott szobát a szolgáltató jogosult újra értékesíteni.

A Vendég a szolgáltatás meghosszabbítására csak akkor jogosult, ha ehhez a szolgáltató legkésőbb a határozott időtartam lejártát megelőző napon írásban hozzájárul.

A szolgáltatási szerződés módosítása kizárólag a szerződő felek írásba foglalt együttes akaratával lehetséges.

A Szolgáltató a Szolgáltatás díjáról elektronikus számlát állít ki a foglalási űrlapon megadott adatokkal.

 

5. A lemondási feltételek:

A Vendég kötelezettséget vállal arra, hogy az általa leadott foglalás esetleges lemondásáról, módosításáról vagy bármilyen egyéb változásról a szolgáltatás igénybevételét megelőzően, írásban tájékoztatja a Szolgáltatót.

Az érkezés előtt min. 30 nappal lemondott foglalás árát teljes egészében visszatéríti a Szolgáltató. Az érkezést megelőző 7. napig a lemondott foglalás esetében az előleget, vagyis 30%-ot fizet vissza a Szolgáltató.

Időpontmódosításra felár nélkül az érkezést megelőző 7. napig van lehetőség. A foglalási díj, az új időpontnak megfelelően módosul.

Az érkezéstől számított 6. napon belüli lemondás esetén a Vendég a teljes szállásdíjat köteles megfizetni.

 

6. Árak és fizetés

A szolgáltató az aktuális szálláshely árat, az aktuális akcióikat, kedvezményeket, és egyéb ajánlatait az általa működtetett www.hazapilisben.hu weboldalon közzéteszi.

Az oldalon közzétett szállás árak tartalmazzák az általános forgalmi adót és az idegenforgalmi adót.

A szolgáltató az árait előzetes bejelentés nélkül bármikor jogosult szabadon megváltoztatni. Ez nem vonatkozik a már véglegesített foglalásokra.

A szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy jogszabályi változás esetén a többlet terheket előzetes értesítés nélkül áthárítsa a szerződő félre és/vagy a vendégre.

A szolgáltató a megrendelt szolgáltatások teljes összegét, a tartózkodás egészére vonatkozólag feltünteti a vendég számára küldött írásos visszaigazoláson.

A vendég a szolgáltatás ellenértékének 30%-át a megrendelésekor, átutalással egyenlíti ki, magyar forintban.

 

7. Ajándékutalvány

A Szolgáltató különböző értékű címletekben megvásárolható ajándékutalványt (a továbbiakban: Ajándékutalvány) tesz megrendelhetővé. Az Ajándékutalványok kiállítására elektronikus úton kerül sor.

Az Ajándékutalványok fizetőeszköznek minősülnek, készpénzre át nem válthatók, ezáltal kisebb értékű Szolgáltatásra történő beváltása esetén később más szolgáltatásra nem használható fel. Az Ajándékutalványok névértéke és egyben ellenértéke is megegyezik az adott Ajándékutalványon feltüntetett összeggel.

Az Ajándékutalványok a megvásárlástól kezdődően 12 hónapig érvényes, azaz ebben az időintervallumban lehet beváltani, de a lefoglalt időpont későbbre is szólhat.

Ajándékutalvány felhasználását a Szolgáltató felé foglaláskor jelezni szükséges. Egy foglalás alkalmával több Ajándékutalvány is felhasználható, de egy Ajándékutalvány egy alkalommal használható csak fel. Az Ajándékutalvány bárkire szabadon átruházható.

Az ajándékutalvány tartalmi elemei a következők: A Szolgáltató, mint kibocsátó adatai, az ajándékutalványra vonatkozó utalás, a kibocsátási érték, a felhasználási időszak, egyedi kód.

Az Ajándékutalvány megvásárlásával a Vendég az Ajándékutalvány kibocsátására és felhasználására vonatkozó, jelen ÁSZF-ben rögzített szabályokat magára nézve kötelezőnek fogadja el.

 

8. A szolgáltatás feltételei:

A vendég, a szálláshelyet érkezés napján 14:00 órától foglalhatja el és azt utolsó tartózkodási napon délelőtt 10.00 óráig köteles elhagyni.

Abban az esetben, ha a vendég a szobát korábban kívánja elfoglalni, vagy az utolsó tartózkodási napon később kívánja elhagyni, a szabad kapacitás és a Szolgáltatóval történt külön megállapodás függvényében teheti meg.

A szolgáltató vendégei számára lehetővé teszi háziállatok elszállásolását, de a háziállat az ágyon és a kanapén nem tartózkodhat.

A Szolgáltató jogosult azonnali hatállyal felmondani a szállásszolgáltatásra vonatkozó szerződést, vagy megtagadni a szolgáltatás nyújtását abban az esetben, ha:

– A Vendég nem a rendeltetésszerű módon használja a számára biztosított szálláshelyet, vagy a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokat, illetve nem megfelelően alkalmazza,

– A Vendég megsérti a szálláshely házirendjét, és az ezt követő tevékenységét még felszólítás után sem hagyja abba,

– A Vendég tiltott helyen dohányzik, és a felszólítás ellenére sem hagyja abba,

– A Vendég a szálláshely alkalmazottaival, vagy a környéken élőkkel durván viselkedik, kábítószer hatása alatt áll, fenyegetően, sértő módon, vagy egyéb, mások számára elfogadhatatlan magatartást tanúsít,

– Ha a szerződő felek közötti szerződés vis maior esemény következtében nem teljesíthető, a szerződés automatikusan megszűnik,

– A Vendég a szálláshely minden szolgáltatását a tartózkodás teljes időtartama alatt saját felelősségére veszi igénybe

 

9. A szolgáltatások biztosítása:

Amennyiben a szolgáltató saját hibájából – különösen: túltöltés, ideiglenes üzemeltetési problémák – nem tudja biztosítani a megrendelt szolgáltatásokat, köteles a vendéget kompenzálni, ami történhet későbbi időpont felajánlásával vagy a szolgáltatás díjának teljes visszautalásával.

 

10. A vendég jogai:

A szerződés értelmében a vendég jogosult a megrendelt szálláshely azon létesítményeinek használatára, melyek beletartoznak a szokásos szolgáltatási körbe, és nem esnek a speciális feltételek hatálya alá.

A vendég a szolgáltató által nyújtott szolgáltatások teljesítésével kapcsolatban panasszal élhet. A szolgáltató kötelezettséget vállal arra, hogy a hozzá írásban érkezett panaszt, a panasz beérkezését követő 24 órán belül kivizsgálja és érdemi választ, megoldást ad.

 

11. A vendég kötelezettségei:

A vendég köteles a szerződésben megrendelt szolgáltatások ellenértékét legkésőbb a szerződésben meghatározott módon és időpontig a szolgáltató részére kiegyenlíteni.

A vendég köteles az őt ért kárt haladéktalanul jelenteni az üzemeltető elérhetőségein és minden szükséges adatot rendelkezésére bocsátani, amely ahhoz szükséges, hogy a káreset körülményei tisztázhatóak legyenek, illetve amelyek egy esetleges szabálysértési, vagy büntető eljárás megindításához szükségesek

 

12. A vendég kártérítési felelőssége:

A vendég köteles mindazon károkért helytállni, melyeket a vendég, vagy kísérője, vagy ezen személyek bármelyikének felügyelete alá tartozó személy a szolgáltatónak vagy harmadik személynek okoznak.

A vendég kártérítési kötelezettsége akkor is fennáll, ha a károsult kárának megtérítését közvetlenül a szolgáltatótól jogosult követelni.

 

13. A szolgáltató kötelezettségei:

A szolgáltató köteles a szerződés alapján megrendelt szállás és egyéb szolgáltatást az érvényes előírások és szolgáltatás standardok szerint teljesíteni.

A szolgáltató köteles a vendég írásos panaszát kivizsgálni és a probléma kezeléshez szükséges intézkedéseket megtenni.

 

14. A szolgáltató kártérítési felelőssége:

A Szolgáltató felelőssége nem terjed ki azokra a káreseményekre, amelyek olyan elháríthatatlan külső okok miatt következnek be, amelyek kívül esnek a Szolgáltató alkalmazottainak és Vendégeinek körén, illetve ha a kárt a Vendég vagy a felügyelete alatt álló személyek okozzák.

A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a szálláshelyen és annak területén kijelöljön olyan helyeket, ahová a Vendég nem léphet be. Az ilyen helyeket a Szolgáltató köteles jól láthatóan jelezni. A Szolgáltató nem vállal felelősséget azokért a károkért, amelyek a Vendéget, vagy a felügyelete alatt állókat azokon a helyeken érik, ahová nem léphetnek be.

A Szolgáltató kártérítési felelőssége csak abban az esetben áll fenn, ha a kár bekövetkezését követően a Vendég azonnal értesíti a Szolgáltatót a szükséges adatokkal a Szolgáltató elérhetőségein.

A Szolgáltató felelőssége nem terjed ki a Vendég csomagjaira és azok tartalmára sem az érkezéskor, sem az elutazáskor, illetve a ki- és berakodás során, továbbá a szálláshelyre és onnan történő szállítás alatt sem.

A Szolgáltató kártérítési felelősségének mértéke a szerződés szerinti napi szállásdíjra korlátozódik.

 

15. Titoktartás:

A Szolgáltató a szerződéses kötelezettségeinek teljesítése során köteles betartani az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvényt, valamint az adatvédelemre vonatkozó egyéb jogszabályokat. Ezen kívül, amennyiben a Vendég ezt a Szolgáltató tudomására hozta, figyelembe kell vennie a szerződő fél belső szabályait is.

 

16. Vis maior:

Olyan körülmények, mint például tűz, árvíz, kedvezőtlen időjárási viszonyok, áramkimaradás, sztrájk, háború stb., amelyek felett sem a Szolgáltató, sem a Vendég, sem a szerződő fél nem rendelkezik, vagyis vis maior események esetén, bármelyik felet felmenthetik a szerződéses kötelezettségek teljesítése alól, amíg ezek az okok vagy körülmények fennállnak.

 

17. A szerződő felek jogviszonyában alkalmazandó jog:

A szerződő felek közötti jogviszonyra a Magyar Köztársaság Polgári Törvénykönyvéről szóló 2013. évi V. törvény vonatkozó rendelkezéseit kell megfelelően alkalmazni.

A jelen ÁSZF elfogadásával a Vendég kijelenti, hogy elolvasta, megértette és tudomásul veszi az egyedi szerződés és az ÁSZF rendelkezéseit, valamint azokat saját magára nézve kötelező érvényűként fogadja el.

Pilisszentlászló, 2025.01.30.